În temeiul prevederilor art. 18 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu respectarea art. IV, alin. (2), lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Club Sportiv Chitila, organizează concurs în data de 19.07.2023, pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale de execuție vacante, din cadrul Clubului Sportiv Chitila, perioadă nedeterminată, program normal de lucru 8 ore/zi:
- 1 post Referent- Responsabil activități privind achizițiile publice;
- 1 post Referent- Registrator;
- 1 post Referent- Secretar dactilograf;
- 1 post Muncitor necalificat/calificat- Responsabil bazin de înot.
- Etapele stabilite pentru concurs:
I.1 Selecția dosarelor de înscriere;
I.2 Proba scrisă;
I.3 Proba interviu.
II. Condiții:
II.1 Condiţii generale de participare la concurs:
Conform art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din H.G. nr. 1336/2022.
II.2 Condiții specifice postului:
- Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcția de Referent – Responsabil activități privind achizițiile publice
– Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– Certificat ECDL/diploma de compentente digitale si de utilizare a pachetului microsoft office;
– Vechime în specialitatea studiilor – nu se solicita;
– Abilități de comunicare, redactare, cunosterea regulior de punctuatie si de ortografie, spirit organizatoric, capacitate de analiză, sinteză și asimilare rapidă a informației;
– Disponibilitate de lucru inclusiv in zilele de weekend, cand este cazul;
– Disponibilitate imediată
2. Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcția de Referent – Secretar dactilograf;
– Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– Certificat ECDL/diploma de compentente digitale si de utilizare a pachetului microsoft office;
– Constituie un avantaj cunostintele de utilizare a programelor de editare de tip photoshop;
– Vechime în specialitatea studiilor – nu se solicita;
– Abilități de comunicare, redactare, cunosterea regulior de punctuatie si de ortografie, spirit organizatoric, capacitate de analiză, sinteză și asimilare rapidă a informației;
– Disponibilitate de lucru inclusiv in zilele de weekend, cand este cazul;
– Disponibilitate imediată.
3. Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcția de Referent – Registrator;
– Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– Certificat ECDL/diploma de compentente digitale si de utilizare a pachetului microsoft office reprezinta un avantaj;
– Vechime în specialitatea studiilor – nu se solicita;
– Abilități de comunicare, spirit organizatoric, capacitate de analiză, sinteză și asimilare rapidă a informației;
– Disponibilitate de lucru inclusiv in zilele de weekend, cand este cazul;
– Disponibilitate imediată.
4. Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcția de Muncitor necalificat/calificat – Responsabil bazin de înot;
-Studii generale/Documente care atestă nivelul studiilor
-Vechime în specialitate – nu se solicită;
-Disponibilitate de lucru inclusiv in zilele de weekend, cand este cazul;
-Disponibilitate imediată;Abilitaţi, calități și aptitudini necesare: promptitudine, seriozitate și profesionalism.
III. Dosarul de înscriere la concurs va conţine în mod obligatoriu:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Notă:
* Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
* Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
* Copiile de pe actele prevăzute la punctele b) –e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
* Certificat de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.
*Actele menţionate mai sus se prezintă în copie, însoţite de documentele originale, în vederea verificării conformității acestora.
Concursul se organizează la sediul Clubului Sportiv Chitila, str. Castanilor nr. 41, Oraș Chitila, județ Ilfov, după cum urmează:
Perioada de depunere a dosarelor: de la data de 29.06.2023, ora 0800 și până la data de 12.07.2023, inclusiv, ora 1630 – la sediul Clubului Sportiv Chitila, str. Castanilor nr. 41, Oraș Chitila, județ Ilfov, în cadrul programului de lucru: luni – joi între orele 0800-1630 și vineri între orele 0800-1400
* Selecția dosarelor: în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv 13.07.2023.
* Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de selecție a dosarelor, 13.07.2023.
* După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept. În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Proba scrisă: 19.07.2023, ora 1000.
* Afișarea rezultatelor probei scrise: în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
* După afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise, sub sancţiunea decăderii din acest drept. În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza consemnarea răspunsurilor la proba scrisă doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Proba practică: 19.07.2023, ora 1300, doar pentru postul de Muncitor necalificat/calificat.
* Afișarea rezultatelor probei practice: în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
*După afişarea rezultatelor obţinute la proba practică, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei practice, sub sancţiunea decăderii din acest drept. În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei, comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza rezultatul probei practice doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face imediat după soluţionarea contestaţiilor.
*Notă Pentru funcțiile contractuale de execuție de Muncitor necalificat/calificat – concursul va consta într-o probă practică calificativ Admis/Respins și într-o probă interviu punctaj.
Proba interviului: Interviul se susţine într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
* Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
*Afișarea rezultatelor probei interviului: în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei interviului.
*După afişarea rezultatelor obţinute la proba interviului, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept. În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei interviului comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Afișarea rezultatelor finale: Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a Clubului Sportiv Chitila, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis” sau „respins”, după caz.
* Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare al dosarului de concurs pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Sunt declarați admiși la proba scrisă și proba interviu candidaţii care au obținut minimum 50 de puncte, din maximum 100 de puncte.
Candidații care nu obțin minim 50 de puncte la prima probă nu pot participa la cea de a doua probă;
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă si proba interviu. Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj.
Înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii. Verificarea identităţii candidaţilor se face pe baza cărţii de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate. Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu fac dovada identităţii prin prezentarea cărţii de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate, se consideră absenţi, respectiv respinşi.
Tematică – Bibliografie și Atribuții pentru funcția de Referent – Responsabil activităti privind achizitiile publice:
- Constituţia României, republicată,
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr. 69/2000 Legea educației fizice și sportului;
- Legea nr. 87/2023 pentru modificarea Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000
- Legea nr. 8/2023 pentru modificarea şi completarea art. 6 din Legea educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000
- Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificările şi completările ulterioare: CAP. III Obligaţiile angajatorilor
- SECŢIUNEA 1- Obligaţii generale ale angajatorilor
- CAP. IV Obligaţiile lucratorilor,
- H.G. nr. 1425/2006 –pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 19/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificările şi completările ulterioare:
- CAP. V Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
- CAP. VI Pericol grav şi iminent şi zone cu risc ridicat şi specific.
- Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii*) cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Atribuţiile postului de Referent- Responsabil activități achizitii publice:
- Întocmeşte programul anual de achizitii publice pe baza propunerilor făcute de către ordonatorul de credite;
- Asigura, întocmeşte si raspunde de organizarea si desfasurarea procedurilor de achizitii publice conform legislatiei in vigoare;
- Intocmeste contractele ce au ca obiect achizitiile publice de bunuri, servicii sau activitati;
- Ţine evidenta contractelor ce au ca obiect achizitiile publice de bunuri, servicii sau activitati;
- Urmareste executarea contractelor de achizitii si informeaza seful ierarhic ori de cate ori apar incalcari ale clauzelor contractuale;
- Colaboreaza cu celelalte compartimente/sectii sportive functionale din cadrul Clubului Sportiv Chitila la fundamentarea programelor anuale de achizitii publice;
- Solutioneaza in termenul prevazut de lege corespondenta repartizata;
- Ține evidența necesarului de rechizite și materiale consumabile;
- Colaborează și întocmește materiale necesare depunerii de proiecte europene și naționale;
- Întocmește si asigură desfășurarea licitațiilor publice;
- Îndeplineşte şi alte sarcini stabilite de conducerea instituţiei;
- Să îndeplinească cu profesionalism, loialitate, corectitudine şi în mod conştiincios îndatoririle de serviciu şi se abţină de la orice faptă care ar putea să aducă prejudicii autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea;
- Răspunde potrivit legii de îndeplinirea atribuţiilor ce-i revin din funcţia pe care o deţine, precum şi a atribuţiilor ce-i sunt delegate;
- Este interzis să solicite sau să accepte, direct sau indirect, pentru dânsul sau pentru alţii, în considerarea funcţiei daruri sau alte avantaje.
- Are obligatia de a semnala superiorului ierarhic orice neregularitate ce apare in legatura cu procedurile de lucru stabilite la nivelul unitatii precum si orice riscuri neprevazute ce ar putea afecta rezultatele activitatii sale de zi cu zi.
- Raspunde de respectare prevederilor Regulamentului de ordine interioara precum si a Codului de conduita si a Codului Etic;
- Cunoaște și aplică actele normative de referință in domeniul de activitate, cele din domeniul securitatii, sănătății în muncă, al situațiilor de urgență, precum și în domeniul protecției mediului;
- Păstrează confidenţialitatea în legătură cu datele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea atribuţiilor sale;
- Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute în acte normative sau la solicitarea şefului ierarhic.
Tematică – Bibliografie și Atribuții pentru funcția de Referent – Registrator :
- Constituţia României, republicată,
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr. 69/2000 Legea educației fizice și sportului;
- Legea nr. 87/2023 pentru modificarea Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000
- Legea nr. 8/2023 pentru modificarea şi completarea art. 6 din Legea educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000
- Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sănătatea în muncă, cu modificările şi completările ulterioare: CAP. III Obligaţiile angajatorilor
- SECŢIUNEA 1- Obligaţii generale ale angajatorilor
- CAP. IV Obligaţiile lucratorilor,
- H.G. nr. 1425/2006 –pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 19/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificările şi completările ulterioare:
- CAP. V Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
- CAP. VI Pericol grav şi iminent şi zone cu risc ridicat şi specific.
- Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii*) cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Atribuţiile postului de Referent- Registrator :
- Gestionarea informațiilor confidențiale: Asigurarea păstrării confidențialității datelor personale și a informațiilor sensibile ale membrilor clubului sportiv sau ale altor persoane implicate.
- Înregistrarea membrilor/sportivilor : Primirea și procesarea cererilor de înscriere/de transfer a sportivilor.
- Ținerea evidenței documentelor de înscriere solicitate de către club, precum și crearea unui fișier electronic pentru fiecare membru/sportiv înregistrat.
- Administrarea bazelor de date: Menținerea și actualizarea bazelor de date cu informații precise și actuale despre membri/ sportivi, inclusiv informații de contact, date de naștere, istoricul de participare și alte informații relevante.
- Programări și comunicare: Coordonarea programărilor pentru activitățile clubului sportiv, cum ar fi antrenamentele, competițiile sau evenimentele speciale, și comunicarea acestora către membri prin intermediul mijloacelor de comunicare disponibile.
- Monitorizarea participării: Urmărirea și înregistrarea prezenței membrilor/sportivilor la activitățile clubului, precum și gestionarea absențelor sau a altor situații speciale.
- Asistență administrativă: Furnizarea de asistență generală echipei administrative a clubului sportiv în activități cum ar fi pregătirea rapoartelor, răspunsul la întrebări sau solicitări din partea membrilor/sportivilor și gestionarea corespondenței generale.
Tematică – Bibliografie și Atribuții pentru funcția de Referent – Secretar Dactilograf :
- Constituţia României, republicată,
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr. 69/2000 Legea educației fizice și sportului;
- Legea nr. 87/2023 pentru modificarea Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000
- Legea nr. 8/2023 pentru modificarea şi completarea art. 6 din Legea educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000
- Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificările şi completările ulterioare: CAP. III Obligaţiile angajatorilor
- SECŢIUNEA 1- Obligaţii generale ale angajatorilor
- CAP. IV Obligaţiile lucratorilor,
- H.G. nr. 1425/2006 –pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 19/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificările şi completările ulterioare:
- CAP. V Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
- CAP. VI Pericol grav şi iminent şi zone cu risc ridicat şi specific.
- Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii*) cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relaţii şi instituţii publice
Atribuţiile postului de Referent-Secretar Dactilograf:
- Documentare și redactare: Tastarea și formatarea documentelor specifice clubului sportiv, cum ar fi corespondența internă și externă, rapoartele, notele de serviciu, actele administrative și alte materiale necesare în gestionarea activităților clubului;
- Comunicare și corespondență: Gestionarea corespondenței clubului sportiv, inclusiv primirea, distribuirea și redirecționarea mesajelor și documentelor către persoanele potrivite. Răspunderea la apeluri telefonice, e-mailuri și alte forme de comunicare.
- Înregistrare și arhivare: Păstrarea și gestionarea documentelor și a bazelor de date relevante, a contractelor, a documentelor financiare și a altor documente administrative. Asigurarea unei arhive organizate și accesibile.
- Comunicare online:
- Administrarea prezenței clubului sportiv pe platformele de social media și pe site-ul web. Crearea și distribuirea de conținut relevant și atractiv, cum ar fi știri, informații despre evenimente, interviuri, fotografii și videoclipuri. Interacțiunea cu fani și susținători prin intermediul rețelelor de socializare
- Monitorizarea opiniei publice și a feedback-ului din partea comunității și a fanilor clubului sportiv. Răspuns la comentarii și întrebări pe canalele de social media și alte platforme de comunicare
- Gestionarea informațiilor confidențiale: Asigurarea păstrării confidențialității datelor personale și a informațiilor sensibile ale membrilor clubului sportiv sau ale altor persoane implicate.
Tematică – Bibliografie și Atribuții pentru funcția Muncitor necalificat/ calificat– Responabil bazin de înot :
- Ordinul nr. 994/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 119/2014.
Atribuții pentru funcția de Muncitor necalificat/ calificat– Responabil bazin de înot;
- asigură buna funcţionare a bazinului de înot didactic;
- asigură respectarea cerinţelor igienice şi ambientale în interiorul bazinului, precum şi calitatea fizico-chimică şi microbiologică a apei din bazin;
- întocmeşte planul de supraveghere şi control intern privind funcţionarea bazinului;
- supraveghează respectarea de către utilizatori a măsurilor de igienă;
- asigură realizarea în toate spaţiile bazinului curăţenia zilnică, dezinfecţia, gestionarea deşeurilor şi altele asemenea;
- asigură completarea zilnică a registrului.
Relații suplimentare se pot obține de luni până joi între orele 0800-1630 și vineri între orele 0800-1400 la nr de telefon 0733.840.451 sau prin e-mail: clubsportivchitila@primariachitila.ro
*Notă: se vor studia actele normative menţionate la bibliografie, cu toate modificările şi completările ulterioare.
DIRECTOR,
Năstase Ionela-Andreea